BE +32 9 340 54 70 FR +33 1 73 01 94 04 sales@alphatronics.be

Digitalisering, IoT, Industry 4.0, big data… zijn termen waarmee vandaag overal gegoocheld wordt en inderdaad, de mogelijkheden zijn oneindig. 
Maar welke van deze mogelijkheden zijn nu precies nuttig voor uw business?

Alphatronics ziet meerwaarde in het voorzien van een digitaal platform dat al uw apparaten samenbrengt en de toestand ervan op een overzichtelijke manier visualiseert.

Stel u voor dat u preventief gewaarschuwd wordt over onderhouden die moeten uitgevoerd worden op slagbomen door u geplaatst…

Stel u voor dat een tourniquet in panne een melding uitstuurt en meegeeft wat het probleem is en welke reserve materialen u best meeneemt tijdens de interventie…

Stel u voor dat…

Betekenen deze diensten effectief een meerwaarde voor u?
Help ons mee de juiste keuzes te maken door onderstaande 8 vragen te beantwoorden.

Bedrijf (verplicht)

E-mailadres (U ontvangt de resultaten van deze enquete via mail wanneer u uw e-mailadres invult)

1. Op welke manier wil u als installateur van AT-producten geïnformeerd worden over storingen bij uw klant?

(meerder opties mogelijk)

Door mijn klant zelf, op het moment van storingen
Preventief per mail of sms of via service app
Preventief op een dashboard dat ik zelf kan raadplegen wanneer het mij uitkomt
Andere:

2. Zou u het als installateur van AT-producten interessant vinden om toegang te hebben tot een online platform om de verschillende toestellen bij uw klanten op te volgen?

Het gaat hierbij om: meldingen van storingen en/of triggers voor uitvoeren van onderhoud… (Dit om te pijlen of een platform of een API of beide noodzakelijk zijn)

JA, ik wil dit gebruiken voor de AT-producten die ik installeerJA, ik wil dit gebruiken voor alle producten die ik installeer (niet enkel AT-producten)NEEN

3. Zou het voor u een meerwaarde zijn als u bij het voorvallen van een defect ook een prognose krijgt van het type defect en de materialen die best voorzien worden voor u vertrekt?

JANEEN

4. Bent u als installateur van AT-producten bereid om een maandelijkse licentie te betalen om preventief ingelicht te worden over storingen en/of in te plannen onderhouden van toestellen bij uw eindklanten?

(meerdere opties mogelijk)

JA, want ik ben ervan overtuigd dat ik hierdoor kan besparen op mijn andere operationele kosten
JA, want mijn eindklanten zijn bereid hierin te investeren doordat de downtime tijd vermindert
NEEN

5. Wat is binnen uw organisatie de verhouding tussen prestaties geleverd voor depannages ten opzichte van nieuwe installaties/uitbreidingen op bestaande installaties?

Stel dat u 2 techniekers/installateurs in dienst hebt.
De ene technieker is 5 dagen op 5 bezig met onderhouden en service, de andere is gemiddeld 2 dagen op 5 bezig met onderhouden en service en de overige 3 dagen met nieuwe installaties. De gevraagde verhouding hier is dus: 7/3.

Verhouding depannages / nieuwe installaties of uitbreidingen:

Deze informatie deel ik liever niet

6. Is het voor u een meerwaarde dat er een koppeling kan gelegd worden tussen dit online status-platform voor uw toestellen en uw intern ERP pakket?

JANEEN, want ik heb geen ERP pakketNEE, ik heb een ERP pakket, maar ik zie er de meerwaarde niet van in

7. Als er iets is wat Alphatronics kan doen om uw service/nazorg beter te laten renderen, wat zou dat dan zijn?

Mijn suggesties:

Ik heb geen nood aan verbetering binnen mijn service afdeling

8. Welke online beschikbare informatie over geïnstalleerde AT producten zouden een meerwaarde kunnen opleveren voor uw bedrijf én uw klant?